Eén wens op mijn verlanglijstje... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Arma Kleinepier - WaarBenJij.nu Eén wens op mijn verlanglijstje... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Arma Kleinepier - WaarBenJij.nu

Eén wens op mijn verlanglijstje...

Door: Ar

Blijf op de hoogte en volg Arma

24 Oktober 2007 | Nicaragua, Granada

Nee, ik ben niet weer terug in Nicaragua, maar ben daar een paar maanden geleden wél een superinitiatief tegengekomen... Hotel Con Corazon (www.hotelconcorazon.com)! En had ik zo gedacht, als je tóch al van plan was om mij iets voor mijn verjaardag te geven - precies over een maand - doe dat dan in de vorm van een bijdrage aan een ´aandeel´ in Hotel Con Corazon!

Ik wil dat aandeel kopen, omdat...
(1) ik het particuliere initiatief in ontwikkelingslanden in het algemeen een warm hart toedraag
(2) ik juist dít onconventionele, innovatieve en originele initiatief van juist déze twee enthousiaste en dappere heren - Marcel en Onno - sympathiek vind
(3) ik met eigen ogen heb kunnen aanschouwen dat hun uiteindelijke doel - het aantal schoolgaande kinderen in de stad Granada verhogen - écht verschil gaat maken in een land waar het merendeel van de kinderen niet naar school gaat door geldgebrek en waar educatie de sleutel is tot ontwikkeling.

Zo! Genoeg redenen? Stort dan je verjaardagsbijdrage op rekeningnummer 3144.30.539 ten name van A.M. Kleinepier!

Dank!

Ondertussen werk ik gestaag door aan mijn eindpresentatie aanstaande vrijdag in Arequipa, voordat ik Lou en Jaap in La Paz ga ontmoeten. JIPPIE!

  • 24 Oktober 2007 - 14:09

    JJ:

    En maar denken dat ut gezellig wordt ... (-: Subtiele hint: er zit nog een verjaardag voor he. Tot maandag!!!

  • 24 Oktober 2007 - 14:39

    Lou:

    Wij hebben er ook super veel zin in! Laatste loodjes aan het afronden op het werk... In ieder geval tot volgende week.

    X

    Lou

  • 28 Oktober 2007 - 15:32

    Christa:

    nou ar, we gooien het in de groep! hihi. ben net terug uit suriname, dus we zitten helaas niet meer op hetzelfde continent! ik ga lekker slapen... doodmoe, maar veel indrukken rijker! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arma

Ik ben er klaar voor! Voor mijn ontdekkingstocht door Latijns-Amerika die op 11 maart 2007 in San Jose (Costa Rica) is begonnen en die uiterlijk een jaar later in Buenos Aires (Argentinie) eindigt. Dat is alles wat ik nu weet. Want het pad dat mij van A naar B zal brengen is voor mij nog een zwart gat, of liever gezegd, een witte vlek ... want het lijkt me heerlijk om me met een open vizier te laten leiden door wat ik op mijn pad tegenkom. Wat ga ik daar doen? In ieder geval met al mijn vijf zintuigen genieten van de warme en gastvrije Latinocultuur en van de natuur van tropisch Midden-Amerika via de machtige Andes in Zuid-Amerika naar het onherbergzame Patagonie en Vuurland in het uiterste Zuiden. Ook lijkt met mij een verrijking om weer een nieuwe taal te leren, hopelijk spreek ik aan het einde van de rit vloeiend Spaans. Tot slot hoop ik op mijn pas inspirerende mensen te ontmoeten en leerzame projecten tegen te komen op het gebied van duurzaam toerisme. Dus, hasta el proximo ano!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 39331

Voorgaande reizen:

11 Maart 2007 - 11 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: