Geslaagd! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Arma Kleinepier - WaarBenJij.nu Geslaagd! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Arma Kleinepier - WaarBenJij.nu

Geslaagd!

Door: Ar

Blijf op de hoogte en volg Arma

04 Maart 2008 | Spanje, Madrid

Herinner je je nog dat ik ergens in november in Bolivia examen deed om mijn Spaanse Cervantes-diploma op zak te krijgen?! Jawel... meer dan drie maanden na dato kreeg ik dan gister ein-de-lijk de "final results of the jury": ik ben GESLAAGD, zelfs voor dat rotonderdeel grammatica en vocabulaire! Jippie, wéér een reden voor een feesje;-)! En... op voor het superieur examen in mei nu!

Un abrazo vanuit de Spaanse voorjaarszon!
Arma

  • 04 Maart 2008 - 09:45

    Adriaan:

    Gefeliciteerd! Jij bent lekker bezig

  • 04 Maart 2008 - 09:46

    Margriet:

    nou top hoor! ik wist het wel! van harte, en nu op voor het hoogleraarschap...:-) liefs m

  • 04 Maart 2008 - 09:47

    JJ:

    "Arma ten points"?
    Goed joh, gefeliciteerd!!
    Enne ... doe maar zo over dat Spaanse zonnetje. Geeft nix hoor dat ik een fikse hagelbui naar kantoor fietste vanochtend. )-:

    Groetjes JJ

  • 04 Maart 2008 - 09:49

    Ilva:

    Ik wíst het wel!!!!!

  • 04 Maart 2008 - 10:05

    Petra:

    Goed nieuws, gefeliciteerd!

  • 04 Maart 2008 - 12:19

    Bijdehandje:

    Zo, nu de rest van de inburgeringscursus nog! Dan mag je voortaan als allochtoon in Zuid Amerika verblijven!

  • 04 Maart 2008 - 14:51

    Karin En Tom:

    Dat wisten we wel. Gefeliciteerd. Nog bedankt voor je foto (de pannenkoeken kwamen uit Lage Vuursche) en het artikel. Kun je ons ook je huidige adres mailen in Madrid en tel.nummer + mobiel. We hebben een interessant artikel voor je over Dutch Design in Madrid dat we willen toezenden zie ook hola-mad.com).

    Groeten en liefs
    Karin en Tom

  • 04 Maart 2008 - 15:05

    José:

    Super, gefeliciteerd!!! Heel veel succes met het studeren voor je superieur examen. Ik hoop volgende week de uitslag te krijgen, maar ik vrees dat ik geen 4x 7 heb. Ik laat het je weten. Geniet lekker van Madrid. Sil en ik willen rond 10 oktober je komen opzoeken. Liefs en een dikke kus, José

  • 04 Maart 2008 - 15:15

    Marit:

    Whieeee....wat goed...ik kan weer trots zijn op mn swes!!! X

  • 04 Maart 2008 - 17:47

    Christa:

    Super trots op je! gefeliciteerd!

  • 04 Maart 2008 - 19:53

    Tante Ria:

    Zo, echt goed! Gefeliciteerd! Jij moet beslist een enorme talenknobbel hebben. Succes met het vervolg.

  • 05 Maart 2008 - 07:02

    Lou:

    Hey lieve swess,

    Gefeliciteerd! Niet voor niks zitten zweten in Santa Cruz!
    Nu het superieur nog even inkoppen... :-)

    Dikke zoen,
    Lou

  • 05 Maart 2008 - 13:01

    Cora:

    Van harte gefeliciteerd!!. Hartelijke groet, Cora

  • 08 Maart 2008 - 22:08

    Martijn:

    Muy bien! Muchos felicidades. Espero que la proxima vez que nos vemos hablaremos en Espanol.

    Hasta luego, Martijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arma

Ik ben er klaar voor! Voor mijn ontdekkingstocht door Latijns-Amerika die op 11 maart 2007 in San Jose (Costa Rica) is begonnen en die uiterlijk een jaar later in Buenos Aires (Argentinie) eindigt. Dat is alles wat ik nu weet. Want het pad dat mij van A naar B zal brengen is voor mij nog een zwart gat, of liever gezegd, een witte vlek ... want het lijkt me heerlijk om me met een open vizier te laten leiden door wat ik op mijn pad tegenkom. Wat ga ik daar doen? In ieder geval met al mijn vijf zintuigen genieten van de warme en gastvrije Latinocultuur en van de natuur van tropisch Midden-Amerika via de machtige Andes in Zuid-Amerika naar het onherbergzame Patagonie en Vuurland in het uiterste Zuiden. Ook lijkt met mij een verrijking om weer een nieuwe taal te leren, hopelijk spreek ik aan het einde van de rit vloeiend Spaans. Tot slot hoop ik op mijn pas inspirerende mensen te ontmoeten en leerzame projecten tegen te komen op het gebied van duurzaam toerisme. Dus, hasta el proximo ano!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 39310

Voorgaande reizen:

11 Maart 2007 - 11 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: